Tuesday 8 May 2012

40# SEGMEN : My Magical Link

Assalamualaikum

Peace upon to you :)










Syarat-syaratnya


1) Mempunyai blog


2) Follow blog ini > http://rahasiabelogaku.blogspot.com/ (sila tekan 'Join This Site')


3) Like page ini > http://www.facebook.com/rahasiabelogaku




to cik Maruu :

saya dah ikut semua syarat-syarat awak

tak percaya cuba awak tengok jumlah follower awak meningkatkan ? kan kan kan ?

like page kat Facebook pon dah jugak









2) Buat entri mengenai blog korang , 


# apa yang menariknya tentang link blog korang
# apa yang paling menarik tentang blog korang


Buat entri ringkas-ringkas jee , tak perlu panjang-panjang


3) Nak tag pun boleh , tanak tag pun boleh 


4) Siap ? Post link entri anda di komen bukan Cbox !!







to cik Maruu :



semua perkara yang harus dilakukan pon kita dah ikut

kita dah letak banner dalam entri kita ni

tak percaya lagi ?  ? cuba tengok atas tuh, tak nampak lagi ? ? ? cuba check betul-betul naa

hmm, apa eden nak kabor pasal blog eden eh, 

1. apa yang menarik tentang link blog korang


cik Maruu nampak dak link blog cek ni, cek tulis mydreamzworlds kan, mesti hangpa semua kat luar tu nak tahu pasal apa aku tulis macam tu kan kan kan ?  ? sebenarnya, aku ni memang awesome sebab tu tulis macam tu, hahahaha *gelak guling-guling*
ok tak lawak! Aku memang suka dengan dunia mimpi-mimpi ni. Sengaja aku tulis macam tu, konon-konon aku ni banyak impian sesangat *sebenarnya memang pon*
Then tiba-tiba satu hari, roomates aku terjah blog aku, dia terkejut sebab aku de tulis ni "I'm a dreamer" then dia ingat aku ni one of the Adele's fan club. Haish la memang la aku ni suka lagu-lagu Adele, tapi aku bukan la salah seorang kelab kipas dia tau.
Lagi apa nak cerita ya, aku pon tak reti sangat. *_*





2. apa yang paling menarik pasal blog korang


kalau korang nak tahu benda yang paling menarik pasal blog aku adalah sebab tuan empunya blog itu yang menarik sebenarnya. sesebuah blog itu tak akan best entry-entrynya kalau owner blog itu tak pandai nak buat blognya kelihatan menarikkan. jadi sebab blogger tu sendiri la yang menyebabkan blog itu kelihatan menarik *apa aku merepek ni layan jela*
lagi satu kan, aku ni minat sangat join segmen sana giveaway sana macam-macam la, alhamdulillah tak sampai sebulan *10haribulan ni genaplah sebulan* aku berjaya kumpul follower yang ramai. syukur-syukur ^_^
mungkin ini berkat aku join semua give away contest segmen tu la sampai ada yang tak terjoin sebab busy + incik berukband bertambah lembap. ha lagi satu kalau korang nak tengok lagi apa yang best lagi pasal blog aku ni, klik sini
dekat link tu korang akan tahu bertapa bestnya blog gua ni *gelak pusing-pusing*






Aku rasa sampai sini kot cik Maruu *nanti pening cik Maruu nak baca entri panjang-panjang*
Happy blogging cik Maruu
Nanti check comment box tau, sebab kita nak hantar link entry ni ^_^








Terima kasih kerana sudi membaca ^_^











No comments:

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik