Wednesday 18 April 2012

‘Marvel’s The Avengers‘

Assalamualaikum
Peace upon to you :)




THE AVENGERS 2012. Filem yang agak TOP sekarang ini. Filem ini mengisahkan tentang superhero-superhero yang kuat, gagah, perkasa lagi berbadan sasa iaitu "Iron Man", "The Incredible Hulk" "Iron Man 2" "Thor" dan ramai lagi sebenarnya. Mereka ni macam penyelamat dunia dan manusia sejagat daripada segala ancaman anasir-anasir luar.






Korang semua tengok la bertapa penggabung 7 superhero yang ada macam-macam kuasa yang berbeza. Aku dapat rasa THE AVENGERS confirm SUPERB!! 5 bintang aku bagi lah ^_^
Dalam banyak-banyak superhero ni, aku paling suka THE INCREDIBLE  HULK, tak tahu la kenapa, mungkin sebab badan dia yang sasa dan besar macam gergasi tu, boleh kalahkan semua orang. HAHAHA (gelak jahat ^_^ )




Tapi kan tapi kan tapi kan, kalau diberi peluang lah kan aku jadi salah seorang daripada team diorang ni kan (nak cukupkan lapan orang, hehehe) aku nak jadi ... jeng jeng jeng ----------> BUTTERFLY SPY'S GIRL




Nak tahu kenapa aku pilih nama macam tu, mesti korang agak ada kaitan dengan rama-rama kan, haa, memang betul pon. Butterfly kan cantik, lawa, manis, semua orang suka, jangan ingat semua orang boleh tangkap rama-rama dengan senang. Macam tuh la aku kalau jadi salah seorang daripada team THE AVENGERS yang baru. Aku punya tugas untuk baik dengan semua orang-orang jahat, tapi jangan ingat aku nak join dengan diorang, TAK TAK TAK (no no no, nahi nahi nahi) sebenarnya tugas aku kumpul segala maklumat penjahat-penjahat tuh dan bagitahu lah semua team aku, so lepas tu boleh kita SERANGGGGGG!! Haa, itu tugas aku yang sebenar.










Ini lah contoh kostum aku. Aku nak pinjam dari Rama cerita CICAKMAN 2 tu. Siap ada motor berkuasa tinggi tau. Kalau Ferrari ke Porsche ke apa ke, semua kalah, motor aku ni ala ala macam TRANSFORMER, boleh tukar-tukar. Cakap apa sahaja nak tukar, tak sampai 2 saat terus tukar. Kalau dalam air, boleh jadi kapal selam, kalau kat udara boleh jadi kapal terbang, pendek kata ... MULTIPURPOSES !! cayalah :)




Kalau nak jadi superhero ke superwoman ke superman ke apa-apa super pon, tak lengkap kalau tak ada senjata. Yelah kita nak lawan orang jahat, tak kan lah tak ada alat-alat canggih manggih, ye dak? Jadi aku pilih barang-barang ni untuk menentang penjahat-penjahat bumi ...











Ini lah alatan-alatan aku. Yang first tuh, nampak macam compact powder (bedak padat) TAPI sebenarnya itu medium komunikasi antara aku dengan team-team aku. Jadi senang lah, tak ada orang dapat kesan yang sebenarnya aku ni spy dalam THE AVENGERS.Bernas tak idea aku?? Yang second tuh pulak antara alatan-alatan yang banyak kegunaan yang memang canggih lah orang kata kat zaman serba baru ni.




Sampai sini sahajalah angan-angan aku. Mintak-mintak Encik  NUFFNANG ni baik hati nak bagi tiket free, boleh tengok filem ni. ^_^




Terima kasih kerana sudi membaca :)







2 comments:

Unknown said...

cool! goodluck then! :)

BANAFEVER said...

thanks :)
same goes to you ^_^

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik