Wednesday 26 June 2013

seram

Assalamualaikum ^_^








Haa yang macam korang tengok atas nih jadual exam aku tau, perghh sekarang semester 2 tapi still lagi banyak paper nak kena ambil ;______; sila nangis sekarang. well macam apa yang korang tahu hari 26/6 so dah habis satu paper final. horaaayyy ^^


tapi kan tapi kan, waaaaaaa :'( :'( tak tahu la boleh pass ke tak paper Econs tuh. bukan nak kata susah, soalan straight forward tapi hmm entah la tak tahu nak cakap, dah campur aduk graph sana sini, aku pon macam . . . kalau dapat lepas ni pon cukup syukur alhamdulillah. dah la dengan carrymarks yang sikit giler nak mampuih yang aku tak faham kenapa lecturer bagi macam tuh bukan aku sorang tapi satu kelas. waaaa lagi nangis ;________;


so apa-apa doakan aku dah jawab paper-paper yang seterusnya. dah tak nak nangis sebab mak pesan "jangan hampakan mak abah"


ahh sudah lagi aku sebak. dah dah tamau tulis bebanyak nanti nak nangis je kerjanya. okbai


p/s: first paper dah demam acano nih TT____TT


Assalamualaikum

No comments:

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik