Thursday 21 June 2012

Teringin

Assalamualaikum
Peace upon to you :)





Hye kawan-kawan. Kawan-kawan sihat tak? Kalau sihat cuba jerit sikit (macam kau boleh dengar diorang jerit). Kalau tak sihat, jemput-jemput makan ubat ya. Wah engkau kalau bab merepek meraban memang nombor satu (cakap pada diri sendiri).


Sebenarnya perasaan teringin selalu ada dalam hati ini. Teringin rasanya untuk ke arah itu. Harap sangat ada yang membantu. (eh lain macam minah ni punya keinginan). Wait wait wait, korang jangan fikir bukan-bukan tau, korang kena faham apa maksud perasaan aku tu. Korang nak tahu apa?


Sebenarnya aku teringin nak buat GA atau contest, tapi aku tiada sponsor pon. Bukan apa, nak jugak kongsi kegembiraan dengan kawan-kawan yang menang GA atau contest selain meningkatkan trafik blog. Selain itu, dapat juga menambah kenalan kan.


Harap ada yang mahu membantu, kalau ada alhamdulillah, kalau tiada pon tidak mengapa. Mungkin lain kali sahaja. Kalau ada yang sudi, boleh kita berbincang dahulu macam mana pelaksanaannya.


p/s: kalau ada yang sudi, boleh hubungi samada di email - chinen_love@yahoo.com atau di FB YONGIQA kerjasama anda didahulukan dengan ucapan terima kasih =)





Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

4 comments:

Noor Maizan said...

rajin yeee dier? hehehe

Atie Zieya said...

wah...tringin jgk nih..tpi tatau nk buat contest apa.....

Unknown said...

seronokkn kalau dpt sponsor. cpt2 siapa nk sponsor .. yana nk join GA tqah nie ^^

haryati said...

sy buat GA pun sponsor sendiri hahaha...tak reti la nak mintak sponsor kat org...tp hadiah takde la yg grand2...hanya pemberian seikhlas hati...

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik