Sunday, 6 May 2012

37# Vector Give Away



Assalamualaikum
Peace upon to you :)




Tengah dok dok tengok dashboard, tiba-tiba eden terpandang akan give away ini. Rasa macam rugi pulak kalau tak join, sebab macam menarik tertarik babe. Rugi siapa tak join :)

jeng jeng jeng . . . inilah vector give away yang aku cakap tu. kalau korang semua nak join, jom klik sini




syarat-syarat tak susah dan senang sahaja. jadi apa tunggu lagi, mari kasi terjah give away ini. tarikh tutup 9 Mei 2012. sempat lagi tau ^_^











aku rasa nak bagi gambar ni untuk di vector kan. hopefully dapat menarik hati tuan empunya blog ^_^





Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

1 comment:

lynn kamarul said...

gud luck. join jugak

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik