Tuesday 8 May 2012

42# Segmen Blogwalking Sambil Tambah Follower ..



Assalamualaikum
Peace upon to you :)










1. Follow blog saya ..

awak, kita dah follow blog awak
kita follower ke 393th
cantikkan nombor kita
*like like*

2. Buat entry pasal segmen ni bertajuk' Segmen Blogwalking Sambil Tambah Follower '

kita dah buat tajuk entry kita yang macam awak nak
tak caya awak tengok atas sekali
cuba baca apa tajuk entry yang tengah awak baca ni
*like like*

3. Lepastu copy header saya di atas dan linkkan ke blog saya ..

siap copy tau header awak ni
link pon siap sekali

4. Kalau boleh ceritakan serba sedikit tentang blog anda ..

kita tak tahu nak cerita apa apasal blog kita
blog kita ni agak sempoi
sebab kita lebih suka menggunakan "aku"
sebab rasa lebih dekat dengan readers
lepas itu kita suka join segmen macam-macam
contoh macam segmen awak ni
sebab apa kita suka join
sebab kita nak promote blog kita
alhamdulillah disebabkan kita rajin join
follower pun bertambah
trafik pon laju je

5. Tag 3 orang kawan , diorang mesti tahu tau ..

saya nak tag


kita dah bagitahu mereka tau
nak suruh diorang join segmen awak


6. Dah siap , hantar link entry anda di ruangan komen ..

siap je entry ni, kita terus link tau
awak jangan lupa check comment box awak

7. Segmen ni tamat bilabila masa je..

rasanya kita sempat join lagi segmen awak ni ^_^

8. Header sapa 5 orang yang tercantik tercomel saya promote blog dia selama sebulan .. ;)

maaf, header kita tak cantik pon ='(
kita tak reti nak buat bagi lawa-lawa





Terima kasih kerana sudi membaca ^_^



4 comments:

Kancil 8349 said...

Selamat bersegmen...jika ada kelapangan kancil akan menyertai segmen beliau

Unknown said...

kita pun dri segmen yg sama

http://tintahatisaya.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sambil-tambah.html

Adibah Amalina said...

Hihihi.. salam perkenalan dari sy.. hihi.. xpe.. :)

Sy follow blog awak.. Gud luck dalam dunia blogging..

Rayha Rozi said...

thanks iqa sebb tag saya..

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik