Wednesday 16 May 2012

68# JADI BLOGLIST SILENTNOTE 'FOREVER'



Assalamualaikum
Peace upon to you :)









korang semua nak join ? ? ayuh tekan sini



kenapa aku layak untuk jadi bloglist Silent Note sebab aku rasa aku sangat ohsem *puji diri sendiri* tak adalah, aku bukan ohsem sangat pun cuma mungkin tersangat ohsem kot *pedulikan ayat aku* macam ni, aku rasakan aku layak sangat jadi bloglist Silent Note sebab aku ni rajin join segmen, contest, giveaway. bila aku rajin join, tuan punya segmen tu mesti rasa seronok sebab aku join segmen beliau *macam tuan segmen yang aku tengah join ni* yelah selain aku promote segmen beliau, blognya pon akan femes amos jugak. lepas tu ramai join, bila ramai join naik trafik bila naik trafik naik rating, bila naik rating naik bla bla bla  . . .
jadi secara tak langsung aku ni kira macam promoter la. lagi satu pasal segmen ni kan, siapa tak nak dapat jadi bloglist orang lain beb. mesti rasa best je bila blog kita ada dalam bloglist orang *rasa nak guling-guling satu taman* aku rasa itu je kot. aku ni tak adalah pandai bagi ayat power-power, harap tuan segmen pilih aku please *muka mengharap*



p/s: korang semua yang tengah tengok entry ni, jom join nak ? ?



Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

1 comment:

adarain said...

hahaha..
ayat poweerrr la...
kptusan akn dbgtau kemudian..
Good Luck..

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik