Monday 23 April 2012

RESULT SEMAKIN HAMPIR

Assalamualaikum
Peace upon to you :)










Keputusan peperiksaan akhir semester 2 2011/2012 akan menjelma. Hadoi, aku cuak gila ni. Tak tahu nak cakap macam mana. Mengikut calender katanya 27 April ni result keluar, memang keput perut la +_+ tak tidur malam la aku macam tu. Bukan apa, result sem 2 ni bakal menentukan aku layak ke program mana lepas habis foundation hari tu. Aku dah usaha yang terbaik dan termampu, harap dapat yang terbaik, insya allah.







Tapi lagi satu yang buat aku cuak, sebab result MUET keluar sehari sebelum tu, maknanya 27 April, memang mampus la aku. *bunuh je la aku*
Ni terSANGAT CUAKSSS +_+ aku ambil balik semula, kira repeater la kan, sebab masa first attempt aku dapat Band 3. Kalau ikutkan aku rasa tu dah cuku hebat la yang boleh aku dapat sebab english aku agak hancussss sikit, hihihi :D
Jadi bila aku nak amik program under Faculty of LAW. aku kena dapat AT LEAST BAND 4. Tapi tu tak mustahil kan, sebab ada yang dapat BAND 5 or 6 la yang paling tinggi. Jadi aku kena dapat band 4 untuk melayakkan diri ke fakulti yang aku nak tu. Jadi doakan aku ye :)








faculty yang di idam-idam kan :)






Selalu teringin nak jadi orang yang tak study sangat tapi result gempak !!











Doakan saya menjadi salah seorang yang berjaya dunia dan akhirat serta dapat membanggakan ibu bapa, insya allah amin :)






Terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments:

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik