Monday 23 April 2012

4# I LOVE BLOGGING ^_^

Assalamualaikum
Peace upon to you :)




~I LOVE BLOGGING~

I used to blog before this but sometimes i don't have much time to update all the entry and giving a blog walking. Now after i have finished my foundation's studies, i realize that i have a lot of time to bog again and again. And you know what, i found that blogging is SO AWESOME and that is why I LOVE BLOGGING SO MUCH ^_^


Halamak hai, aku tulis inggeris wey, alaa aku ni bukan la reti sangat menaip guna ayat-ayat power, ini semua basic je. Ntah-ntah budak tadika pon tau tulis ayat-ayat semua tu *memalukan betul*
Ada beberapa sebab kenapa aku suka blogging. Ala korang mesti suka juga kan. Siapa suka angkat bulu ketiak (~..~) *memain je*




5 SEBAB KENAPA AKU SUKA BLOGGING


#1 Freedom of sharing. Tapi mestilah ada limitation kan. Tak kan lah kisah orang lain kita nak jaja kan. Jadi blog aku ni more to my life supaya readers yang baca boleh tau pasal hidup aku macam mana dan dapat menilai dengan fikiran mereka sendiri :)

#2  Dengan adanya blog, readers yang singgah-menyinggang, kunjung-mengunjung ke blog kita dapat meningkatkan followers dan traffic. Sekaligus meningkatkan rating kita. Itu sebab aku suka blogging :)

#3  Bila blogging, readers boleh tolong share kan apa yang boleh kita tingkatkan dalam penulisan blog kita. Yelah, kita mestilah kena minta pendapat dan pandangan orang lain kan untuk membantu kita :)

#4  Blogging ni dapat menjadikan masa kita lebih terancang. Maksudnya tak adalah kita dok buat tak tentu pasal bila online, bila kita ada blog, kita baca entry-entry readers, kalau ada entry yang berguna, kita boleh share dan mungkin dapat dijadikan panduan dalam hidup kita kan :)

#5 I love blogging sebab boleh join contest macam-macam. Bila korang join contest macam contoh contest INI korang boleh berkenalan dengan ramai bloggers yang korang tak pernah jumpa pon selama ni. Bila ada gathering antara bloggers dapat jumpa macam-macam orang dan dapat tambah kenalan kan :)








Aku ni tak lah pandai sangat nak mengarang sebab aku bukanlah seorang yang pandai berpuitis segala bagai tu. Aku menulis mengikut hati dan perasaan. Apabila korang semua berblogging dengan hati dan perasaan nescaya korang mesti rasa seronok ^_^




p/s: Kalau nak join contest ni, lawatlah SINI ^_^




Terima kasih kerana sudi membaca :)

2 comments:

lyaidma said...

thank's join . :D

lyaidma said...

cik atiqah . sory . segmen ini dah terbatal atas sebab sebab tertentu . lyaidma mntk maaf )=

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik