Tuesday 30 October 2012

DO YOU SPOTTED ANYTHING?

Assalamualaikum
Peace upon to you :)




DO YOU SPOTTED ANYTHING?? 



Ada peminat HOTTEST dekat sini? Jeng jeng jeng ini untuk uolls semua, Taecyeon dah tukar color rambut tau, dah macam karakter "The King of Fighter". Seriously aku awal-awal macam terkejut lah jugak sebab aku memang minat gila dekat taecyeon then ternampak dia tukar warna rambut jadi warna merah uolls. Tapi aku tak kisah pun sebab warna apa-apa pun memang suit sangat dengan dia, aku sokong sebab dia baised aku kekeke ^_^



Jadi untuk korang yang kpopers tuh, apa pendapat korang dengan rambut baru Taecyeon? winkwink ^_^
Kalau nak baca dengan lebih lanjut boleh klik sini ---> http://www.allkpop.com/2012/10/2pms-taecyeon-transforms-into-the-king-of-fighters-character


Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

2 comments:

Kekzamanis said...

Sesuai dengan Taecyon kaler rambut ni.. =)

wantie said...

sesuai le dengan wajah dia tu.

Come & join my GA

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik