Monday, 2 July 2012

Alhamdulillah rezeki ^.^

Assalamualaikum
Peace upon to you :)





Alhamdulillah, syukur rasanya bila Encik Nuffnang begitu baik hati untuk memberikan beberapa campaigns untuk blog gua yang tak seberapa ni, yelah gua ni blogger baru. Baru je beberapa bulan tak macam korang yang dah lama mesti banyak je sobs sobs sobs ='(


Ok lah gua malas nak cakap banyak-banyak, korang kira lah sendiri berapa yang gua dapat. Gua nak nangis sambil tarik rambut lepas tu hantuk kat dinding (apakah?)




Mohon lepas ni bagi banyak lagi ye Encik Nuffnang yang hensem serta macho. Terima kasih jugak kepada korang yang sudi klik ads nuffnang tuh.





Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

6 comments:

deno said...

wah bestnye :)

Apple said...

Lol. Pelan2 ye.. Hehe..

izan mama mia said...

tahniah ler..

elyna mirsada said...

wow untungye..=)

deno said...

wah bestnye... rezeki tu... :)

IntaNBerliaN said...

seronok kan.. :-)

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik