Tuesday 1 May 2012

Selamat Malam Dunia

Assalamualaikum
Peace upon to you :)





 Hari ini 1 Mei 2012 merupakan HARI PEKERJA 2012. Selamat Hari Pekerja semua ^_^
Memandangkan esok cuti, jadi bolehlah tidur lambat ! *Yeay, guling satu rumah*
Tapi sebenarnya aku memang selalu tidur lambat. PLEASE, JANGAN AMALKAN ADIK-ADIK !
Tapi jugak, esok aku kena teman mak aku pergi pasar, nak beli sayur ikan udang sotong lalalalalalala . . .
Banyaklah jugak esok nak kena beli, jadi aku dengan senang hati nak tidur agak awal sikit malam ni ya, aku ulang agak awal sikit, AGAK AWAL SIKIT *hahaha gelak pecah perut*
Jadi sebelum mata melabuhkan tirai, marilah sama-sama kita hayati gambar di bawah sebagai renungan ^_^





NO MATTER WHAT HAPPENS OUTSIDE, JUST BE YOURSELF

No matter how many goals you have achieved, you must set your sights on a higher one. Jessica Savitch   


Terima kasih kerana sudi membaca ^_^

No comments:

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik