Thursday, 24 May 2012

83# 3rd GIVEAWAY

Assalamualaikum
Peace upon to you :)








bulan Mei adalah bulan untuk aku join semua segmen, GA dan contest. Oleh itu aku rasa terpanggil untuk menyertai GA dari cik pyka ni. Macam best je, sebab hadiah pon menarik. Kalau ramai-ramai join mesti tuan segmen ni suka kan kan kan kan ?  ?  ? ^_^







jom lah korang semua kita join nak ?
kalau nak, tekan sini
kalau ada rezeki mana tahu boleh dapat hadiah-hadiah tu
bak kata pepatah "tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu"
*eh betul ke ? betul kot, kalau salah bagi tahu aku eh*
jadi tuan segmen, eden nak tag kawan-kawan eden suruh ramai join
lagi ramai lagi meriah, tak gitu tuan segmen  ? ? *gelak suka*
kepada tuan segmen, tolong pilih saya *muka mengharap*



Terima kasih kerana sudi membaca^_^

3 comments:

amercorner.blogspot.com said...

haaaa kantoi belum tidur lagi ke? haha
thanks sudi tag amer..
wow hadiah dia... banyak ke barang perempuan :D..

nanti amer join. :D

tikah tidur lah lagi haha :D

Eira Shamiera said...

thanq tag adek..adek dah join...semoga berjaya ek akak..:)

Syafiqah Hashim said...

thanks for joining..GOODLUCK ^_^

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik