Saturday 28 April 2012

10# SEGMEN AYU :'AKU ADA BLOG'

Assalamualaikum
Peace upon to you :)








nak join ? ? ? tekan sini ^_^


disebabkan aku nak join segmen ini, ada beberapa soalan yang nak kena jawab, cewah macam banyak je, padahal dua soalan :p


ok, antara soalannya adalah ~




1.   BILANGAN FOLLOWER SEKARANG?

.
.
.

21 orang

( sikitnya kan, kesian kat kita *cry out loud* T_T )






    2.   BILANGAN FOLLOWER YANG DIIMPIKAN?

.
.
.

10 K
( kalau boleh kan, kita nak ramai followers. Seramai yang boleh lah ^_^ )





Kepada semua blogger-blogger di luar sana, mari-mari singgah-menyinggah ke blog saya. Blog saya  BEST + SUPER DUPER AWESOME. Tak rugi anda ke sini. Jangan lupa tekan butang FOLLOW di sidebar tu ye ^_^



p/s: kalau nak join segmen ni, jangan lupa tarikh tutup 30/04/2012 pukul 11 malam. Cepat sementara masih ada masa :)



Terima kasih sudi membaca ^_^

2 comments:

BANAFEVER said...

terima kasih cik iena sudi datang. mari terjah blog cik iena pulak :)

rAIHan said...

singgah sini dan follow..
dr segmen yang sama..

jemput singgah, follow sekali..
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/04/segmen-ayu-aku-ada-blog.html

The Type Writer

The Untold Stories

Koleksi Tabung - Jom Klik

Koleksi Tabung - Jom Klik